1895 Bancorp of Wisconsin 1895 Bancorp of Wisconsin saham


1895 Bancorp of Wisconsin, Inc. adalah syarikat pemegang saham yang beribu pejabat di Greenfield, Wisconsin. Syarikat ini, yang menjadi IPO pada 2019-01-09, menyediakan perkhidmatan perbankan dan kewangan melalui anak syarikatnya, PyraMax Bank. Syarikat ini mempunyai 93 pekerja sepenuh masa.

PyraMax Bank beroperasi sebagai institusi kewangan perkhidmatan penuh, menyediakan pelbagai perkhidmatan kewangan kepada pelanggan individu dan perniagaan kecil di kawasan metropolitan Milwaukee, Wisconsin. Perkhidmatan bank termasuk memberikan pinjaman komersial, kediaman, dan pengguna, serta menerima deposit.

Perniagaan 1895 Bancorp of Wisconsin melibatkan penerimaan deposit awam dan pelaburan deposit tersebut dalam pelbagai jenis pinjaman, termasuk pinjaman hartanah kediaman satu hingga empat keluarga, pinjaman hartanah komersial (termasuk hartanah komersial tidak pemilik sendiri, pangsapuri, hartanah komersial pemilik sendiri, dan pinjaman hartanah tidak pemilik sendiri satu hingga empat keluarga), pinjaman komersial (termasuk pinjaman komersial dan industri), dan pinjaman pengguna.

Selain daripada perkhidmatan perbankan dan kewangan asasnya, 1895 Bancorp of Wisconsin juga terlibat dalam pengambilalihan syarikat perbankan dan kewangan. Dengan menyediakan pelbagai perkhidmatan kewangan kepada pelanggan dan melabur dalam pinjaman, syarikat ini berada dalam kedudukan baik untuk memenuhi permintaan yang meningkat dalam perkhidmatan perbankan dan kewangan. Memantau trend pra-pasaran dan mengetahui harga saham dan kapitalisasi pasaran hari ini boleh memberikan pandangan yang berharga kepada pelabur yang ingin kekal di hadapan. Dengan menyelidik syarikat seperti 1895 Bancorp of Wisconsin dan mengetahui perkembangan dan operasi mereka, pelabur dapat memperoleh pandangan yang berharga tentang keadaan kewangan syarikat dan membuat keputusan yang tepat mengenai sama ada untuk melabur dalam syarikat tersebut atau tidak.



Prestasi 1895 Bancorp of Wisconsin

  • Pekerja 93
  • HQ syarikat Greenfield
  • Laman sesawang
  • Jenis Aset BCOW Common Stock
  • Permodolan Pasaran BCOW 42.4M
  • Pendapatan per Saham -1.23
  • Dividen per Saham None
  • Tarikh Dividen None
  • Pertumbuhan Pendapatan Suku Tahun 0.833

Berminat dengan 1895 Bancorp of Wisconsin? Anda mungkin berminat dengan: